sobota, 12. marec 2011

O mojem avanturizmu

Mislim, da je to fantovska hiba, da se vedno preizkusas in dokazujes, da zmores. Jaz jo vsekakor imam.. Nekateri bi rekli, da je to kompleks drugi pa, da je to raziskovalni duh. Problem pri meni je, da se vcasih precenim in pretiravam. Se posebno se mi to dogaja v zadnjih letih, ko sem se ze parkrat prav nerodno polomil med kolesarjenjem ali pa sredi noci skoraj ostal brez bencina z avtodomom v karavanskem tunelu... V tem smislu tudi ta dopust ni bil izjema. Na Samoi smo prvi teden preziveli v resortu na Lalumanu beach-u. Polezavanje na plazi, plavanje in snorklanje sem zelel zaciniti z nekaj adrenalina. Nasa plaza je bila obdana s koralnim grebenom ob katerem so se lomili precej veliki valovi. Par dni sem opazoval lokalce, ki so s kajaki odveslali do valov in  potem veselo surfali po valovih kar v kajakih. Ni dolgo trajalo in zelel sem poskusiti se sam - ce zmorejo oni, zmorem tudi jaz. Prvi izhod je bil ok, bil sem izven grebena in iz varne razdalje opazoval valove, ki so bili od blizu res impresivni in vredni se vecjega spostovanja. Ko pa sem sel ven drugic, so bili valovi se vecji. Med vracanjem v zaliv me je zgrabil val in prevrnil kajak. To se ne bi bil problem, ker pa me je vrglo v korale (tiste imenovane fingertip so se posebno ostre), sem dobil kar nekaj odrgnin. Te so bile v primerjavi z izgubljenim Klarinim snorklom, zaradi katerega je bila zelo zalostna, videti malenkost. Kmalu pa je bil snorkel pozabljen, rane pa po dobrem tednu se vedno niso zaceljene. Ena izmad njih se je celo vnela in pred par dnevi sem celo zakuhal. Zdaj sem za en teden pecen na antibiotikih in rana se uspesno celi. 
Verjetno se bom se veckrat lotil kaksne neumnosti, surfanja s kajakom pa zagotovo ne vec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar